Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 19 June 2014

NUFFNANG : BULGOGI BROTHERS KOREAN BURGERS

Assalamualaikum.....

Minggu nie kerap buat enty berkenaan dengan nuffnang..alhamdulilah... ingat nak kumpul banyak-banyak baru buat satu entry tapi dari semalam tunggu tak ada pulak iklan lain yang melekat, ..macamlah nuffnang nak bagi banyak2 kan... haha...


Kali ini iklan dari Bulgogi Brother Korean Burgers...


Kepada penggemar makanan dari korea mesti sudah biasa dengan Restoren Bulgogi Brothers ni kan.. Bagi aku pula sudah tentulah pertama kali mendengarnya..sebab aku nie tekak melayu sejati.. Nasi lemak nasi kerabu jugak yang aku cari..hehe

BTW bila terpandang menu yang baru diperkenalkan Bulgogi Brothers ni mesti terdetik di hati nak jejak kaki ke sana... Buat Pertama kalinya, Bulgogi Brothers memperkenalkan burger sebagai menu di restoren mereka dan ianya restoren korea pertama yang berbuat sedemikian.

So kepada penggemar burger semua..silalah kunjungi Bulbogi Brothers... tak salah mencuba sesuatu yang baru.... hihihi

Babai....

13 comments:

  1. Alhamdulillah tahniah.. semoga terus sukses Naniey.. :)

    ReplyDelete
  2. Wahhh.....tahniah Naniey (^^,) hehe...
    Tp mr.nuff x berjoget2 plak ptg ni... Nanti yana dtg klik balik yer...

    ReplyDelete
  3. congratulation naniey....sama laa kempen CPUV kita..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. mcm nie iklan nye.. tak pernah tgk.. tahniah naniey..

    ReplyDelete
  5. Hai naniey xtually kan tsha xphm dgn CPUv ni. Terangkan leh huhu

    ReplyDelete
  6. salam. wahh tahniah tahniah :))

    p.s menabung invest smart :))

    ReplyDelete
  7. tahniah buat blog naniey..cari iklan utk diklik tp xde pulak time ni..

    ReplyDelete
  8. Wah banyaknya iklan yang on going..Tahniah nanie...

    Volkswagen untuk nanie...

    ReplyDelete
  9. tahniah.. smoga bertambah rezeki..

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah dan tahniah, murah rezeki dapat CPUV

    ReplyDelete

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!