Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 20 May 2014

REVIEW PRODUK NOUR AIN

Assalamualaikum..

Mula-mula dapat tahu aku menang set kecantikan ni..memang teruja sangat..yalah aku suka sangat kalau dapat barang yang berkaitan dengan kecantikkan, tambah2 lagi kalau ianya free... yeayy...!! seminggu aku tunggu baru abang pos laju hantar di tempat kerja... dalam hati dah berbunga riang..ingatkan dapat seketul sabun je..tak pun krim je ke..rupa-rupanya dapat 1 set (krim siang dan malam..toner..soup..serum).. suka memang tak ingat..kalau di total semuanya agak adalah dalam 100 hengget lebih.. 


Haaa inilah produk yang aku nak buat review neh..NOUR AIN..

Walaupun teruja tapi aku tak terus guna... sebab masa tu aku baru beli krim muka..dari brand S (tak boleh letak nama sebenar, kot kena saman,hehe)... so pakai yang mana ada je..rasa tak serasi dengan yang tu, baru nak try produk Nour Ain nie, ... lepas pulang dari Perhentian hari tu kulit muka agak kusam... agak hangus sikit..sebab tu nak sangat produk yang boleh gebu kan kulit muka..haaa gitu... sebulan lepas guna produk S, aku tengok tiada apa2 perubahan..kulit masih lagi kusam.. masa hati dah meronta2 nak cuba Nour Ain... manalah tahu kot2 menjadi kan...



Ok aku ringkaskan cerita, kali pertama guna Nour Ain.. dalam hati tertanya2..eh betul ke produk ni boleh bagi yang aku nak.. bila guna sabun untuk mencuci muka..bau dia macam buah betik.. eh bukan..eh tak tau lah macam macam apa..susah nak describe..haha... tapi bau macam buah-buahan je... krim dia pulak macam biasa-biasa je... tak macam krim pernah guna guna sebelum nie..melekit...

Seminggu menggunakannya, ofkoslah tiada apa-apa perbezaan.. lagipun kulit muka aku jenis yang tak bermasalah... so susah nak buktikan kesan sebelum dan selepas penggunaan... so aku pakai je selama sebulan..langsung tak mengharap apa-apa... tapi apa yang membuatkan aku berpuas hati, setelah sebulan pakai..aku dah boleh nampak kulit muka jadi lebih gebu dan glowing... walaupun hanya mengenakan bedak sahaja, tapi muka kita seolah2 pakai foundation.. hebat tak??.. kulit dah tak kusam...

gambar semasa bercuti di perhentian..tanpa sebarang mekap..dan gambar yang tak di "filter"

Sekarang dah hampir 2 bulan aku pakai produk Nour Ain nie.. bila upload gambar kat instagram ataupun facebook.. ramai yang tegur muka berseri..pakai produk apa..semua duk tanya2 kan... tapi ada juga yang cakap seri sebab preggy.. aku nafikan lah..sebab aku tak preggy pun... tapi kalau betul2 ada, alhamdulilah lah..syukur sangat2..hehehe...

Gambar terbaru, setelah lebih 2 bulan menggunakan produk Nour Ain.....bersama muchi..anak bff kita..hehe... ada beza tak gambar yang di atas dengan yang ini??kira sebelum dan selepas lah tu..hehe

kedua-dua gambar tak "filter" yaa..ataupun bukan dari kamera 360..ataupun apa jua aplikasi untuk edit gambar..semuanya original..hehe

Selain itu juga, macam yang aku cakap tadilah..krim siang Nour Ain juga sesuai dijadikan foundation... sebabnya ia mampu menutup liang pori yang boleh menampakkan kulit muka kita licin dan gebu... aku jugak suka pakai krim siang ini taip kali ada event..sebab bila berpeluh, kulit muka nampak glowing sangat...

Secara keseluruhanniya, saya memang amat berpuas hati dengan produk Nour Ain nie..dan buat masa sekarang ini saya akan terus menggunakan produk ini... krim ada tinggal sikit je lagi.. InsyaAllah bulan depan nak order... hehe

Sesiapa yang berminat boleh untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk ini, jangan malu2 dan segan untuk berkunjung ke facebook sis Ct Aman.

Babai...

21 comments:

  1. Makin cantik la, boleh nampak perbezaan. Yang latest ni lagi berseri2. Cantik :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...happy sngt ok...;) kite plak nk review blog ni..hehehe...nmpk perbezaan...

    ReplyDelete
  3. nk mntak izin tuan blog nk amik pic buat rujukan...snang citer testimoni...hehe

    ReplyDelete
  4. Wah tahniah dear..dah gebus ya...yalah kalau tengok dari gambar tu memang ada perbezaan..

    ReplyDelete
  5. Nampak perbezaannya Naniey... semakin gebu... :)

    ReplyDelete
  6. rasanya kalau compare 2-2 gambar macam dua-dua pun cantik jer..hehehe.. :D

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. Wahh.. boleh rekemen kat my wife.. :)

    ReplyDelete
  8. Sbg org yg dah jumpe ko depan2...mmg mujarab la produk nih...ade bajet nti aku nk try gak...

    ReplyDelete
  9. cantiknya sis :) Fatin pun baru cuba produk ni. hopefully sesuai dgn muka Fatin :)

    ReplyDelete
  10. tengah dok survey nour ain ni. tq for the review. =)

    ReplyDelete
  11. wow.....sukanye baca review ni...=D

    ReplyDelete
  12. Sincere and good review! Memang tengah tengok testimoni sebab nak try produk ni. Awak memang cantik =)

    ReplyDelete
  13. Mmang best pakai Nour ain.sy dh pakai 2 bln.skrang hormon dh lain ckit sjak prgnant.ingat nak bg kat sape2 de 1 set lg blum gune.hehe...suke buat stock sbb best.sy nak let go sparuh harga.ummihumairasafiyya@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Mmang best pakai Nour ain.sy dh pakai 2 bln.skrang hormon dh lain ckit sjak prgnant.ingat nak bg kat sape2 de 1 set lg blum gune.hehe...suke buat stock sbb best.sy nak let go sparuh harga.ummihumairasafiyya@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Saya pakai muka lagi teruk nape ehh ? Dah 2 minggu lebih

    ReplyDelete
  16. Nour ain 👍👍👍

    ReplyDelete
  17. nak cari nourain skincare yang murah dan original?boleh tengok instagram saya https://www.instagram.com/dreamabovesky/ atau whatsapp ke 01121140953

    ReplyDelete
  18. Terima kasih atas perkongsiannya..
    Saya sekeluarga ambil yg haq sahaja.lain lain tiada.Dulu kini Dan selamanya..

    ReplyDelete

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!