Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 31 October 2012

ANUGERAH BOLA SEPAK : Teluskah Keputusan FAM???


Pagi tadi ada terdengar berita di radio Hot Fm.. tetiba aku tertarik dengan berita pasal Anugerah Bola Sepak Malaysia.. seperti yang telah sedia maklum pemain terbaik telah dapat anugerah masing-masing.. tahniah diucapkan kepada penerima anugerah..


inilah barisan hero yang dapat anugerah... congrates once again yaa brooo...

bila sampai ofis aku bukaklah FB..memang sah..ramai jugak kaki-kaki bola yang menghapdates status diorang pasal anugerah neh.. mcm2 komen yang diterima... yang paling banyak adalah *FAM xreti nak adili pemain yaang layak terima anugerah***ayoyoyo...


OK2..komen yang kt bawah sekali nie yang boleh buat aku hangin.. rasa nak lempang je..

Nie aku printscreen komen dari harian metro online..memang ramai yang xpuas..terutama dari penyokong negeri ambe lah... malas nak prinscreen dari Page Kelantan FA..mesti lagi maha dasat komentarr yang dilontar oleh fan kelantan..ehehe~~~

Tapikan biasalah..adat manusia nie ada je yang xpuas hati dengan apa yang telah berlaku.. termasuklah aku..aku jugak xberapa setuju dengan beberapa keputusan yang dibuat oleh FAM..bukan nak berpihak kepada mana-mana pasukan atau mana-mana negeri.. even aku orang kelantan pon, aku taklah kata Kelantan patut dapat semuanya.. tapi entahlah..aku pon xreti nak cakap..yang aku boleh kata: FAM memang anaktirikan Kelantan: tu je~~~


Macam diolog kat atas nie yang aku tahu mesti rekaan semata2 dari Fan Kelantan..tapi ada betul jugak kan.. masa Kelantan lawan selangor aritu aku rasa sekali dua je nama Syafiq rahim disebut2..tu pun time dia ambik free kick..dah tu sepakan dia melayang entah ke mana..haiyaaa macamana boleh jadi pemain terbaik... Ok Ok..aku xikut sangat flow perlawanan masa dalam kumpulan.. aku tgk pon yang semifinal dah..so tayah nak komen sgt pasal kredibiliti orang naniey wei..hihi... :-P

Semalam aku ada terbaca yang Kelab Penyokong Terbaik dimenangi oleh Penyokong ATM.. ok fine.. ATM ada penyokong sejati - lah sgt kan... aku xfaham n xfaham...

Habis tu takkan kau nak semua kelantan yang bolot anugerah tu naniey weii...eh why not if Kelantan deserved to get it...hihi...

Papepun..tahniah kepada semua player..next year do more better..!!! xdapat anugerah pun tidak mengapa yang penting semua orang tahu kebolehan anda yang sebenarnya.. keep it out!!!!

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!