Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 9 October 2012

Jumpa artis: Tengok..Senyum..then buat Bodoh..

Salam

Sebelum terlupa lagi aku nak cerita pasal terjumpa artis secara xsengaja.. 3 minggu lepas aku ada temujanji dgn editor majalah wanita kt Karangkraf..memandangkan kami sampai awal, so kenalah tunggu kat ruangan menunggu.. dalam duk tunggu tu aku dgr satu suara..eh mcm familiar lah suara nie..bila aku toleh..eh eh Pak Nil lah.. agak2 apa ek aznil nawawi dtg kt karangkraf?? ehhh ada keje dialah tu..sebokk je kau..aku mmg minat dgn pak nil sebelum neh..tapi bila dh terserempak depan2..aku rasa aku dh tak pangkah kot nama dia utk anugerah bintang fofular..nape yaa??adalaaa..mls nak gosip..nanti kena terjah kat nas ahmad lak...

Then xsampai 5 minit pastu, ada sorang laki cam aku familiar muka dia muncul kt situ..yang nie best sikit sebab dia btl2 duduk di hadapan aku.. sebelum duduk tu dia senyum kat aku..waduh..ketaq lutut jugak lah... oitt mek, mmg r dia senyum kat mu..dh mu duk tgk dia xberkelip dr mula dia smpai lagi..hehe..biasalah..retis kan..slalu tgk dlm tv je, dah ada depan mata neh, tgk jelah kan.. ok, person yang aku maksudkan neh ialah Fezrol Khan..alah hero bini-biniku perkasa yang sedang tayang kt TV3 tu..hihi..y ni aku akan undi dia untuk anugerah bintang fofuler k..hehe..teetttt~~~

Nape xhambik gambar mek????

Sori..aku xminat terhegeh2 nak bergambar dgn artis..if Siti Nurhaliza lain lah.. xkan lepas peluang punya..artis lain tu aku tgk..senyum..n wat bodoh jee..hihi...

kejadian 1 lagi neh..aku terjumpa dgn pelakon jugak..perempuan..salina saibi..korang kenal x??pelakon gerak khas.. dia tgh tgk pelamin kat butik bawah ofis aku neh..tapi siyes aku xcam pun dia pada awalnya..time tu aku tgk ada budak pempuan duduk2 atas kerusi pelamin.. krusi tu mmg dilarang duduk pon.. aku siap ckp kat hazwani**eh budak nie, suka hati dia je duk atas kerusi neh..lempangkan haa..** then bila dah melepasi budak tu..aku dgr suara perempuan panggil..**puteri, jom masuk dalam**aisey siap puteri-puteri lagi**ngomel aku pada hazwani~~ then Hazwani pun toleh kt aperempuan tu..then dia pon gtau aku...Kak Ct, tu bkn pelakon ke?? aku pon toleh..yalah..y berlakon gerak khas tu.. kitorang pandang sesama sdiri..then gelak kuat2.. **hazwani kata...brani akak yaa nak lempang anak retis..kena sue baru tau..**wahaha..manalah aku nak prasan itu pelakon..tapi kulit dia mmg puteh gebu..tgi lampai lak tu.. ihehe...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!