Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 2 October 2012

Nurul & Haikal punya kisah...

ehhhh..besar bapak gambar2 neh...tp xpelah, br nmpak kan..aku kan ra alif bun.. kasik besar br jelas... eh sbnrnya dr fon aku trus transfer ke blogg..tu y saiznye besar** agaknya lah**hahaha...

upppssss Assalamualaikum...

Kali ni nk post pasal keletah anak2 buah aku neh... beria2 nk dtg KL kan..so aku bawaklah..xnk dia jd cm aku..bila dh keje br kenal KL.. kt skolah bila org ckp pasal KL, aku xtahu pape..yalah xpenah jejak kaki KL pon..jakun KL time tuh.. bila aku bawak diorg at least nanti lau org duk cite sal kL..dorang leh ckp..**aku dah g KL daa*** akekeke...aku xpenah merasa cm tu, so biar aku bg anak buah aku rasa...

bkn main hepi lagi bdk2 nie nk naik KL..pe lah y ada kt KL neh.. tp bdk kan, apa dia tahu..janji dpt jalan..

3 hari dorang duk tapi xleh nk bawak p jalan2 pon..sbb nya en Somi aku keje..



jom..jom...cik teh bawak g jalan tepi tasik putrajaya....


Ini budak namanya dik yuyu...dia y beria2 nk dtg umah cik teh kt KL.. selamat dtg ye adik...


Cik teh pon nk posing jugak..ehehehe...



Ni dua beradik y kecohkan umah aku..bila dorang dh balik sunyi lah pulak...



Lain kali dtg lagik yaaa adik n abg...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!