Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 4 October 2012

IC dulu-dulu...



Cer tgk IC skg..canggih x??siap ada cip lagi kan..dh macam2 kegunaan pulakkan... dah tu aku bkn nak cite sal ic baru..aku nak tunjukkan ic lama-lama yang aku jumpa di blog lain..rasa cam menarik je..so aku masukkan lah lam entry blog aku..huhu..

Kad Pengenalan Zaman Dahulu

Di bawah nie adalah gambar kad pengenalan lama, kalau Anda lihat mesti kenal wajah siapa dalam IC Lama nie.

1. Kad pengenalan lama Tunku Abdul Rahman


2. Kad Pengenalan Lama Tun Abdul Razak


3. Kad Pengenalan Lama Tun Hussein Onn


4. Kad Pengenalan Lama Tun Dr Mahathir Mohamad


5. Kad Pengenalan Lama Tun Abdullah Ahmad Badawi


Amacam? Hensem-hensem tak Perdana Menteri Malaysia masa muda-muda dulu? Haha, teknologi pembuatan IC nie berubah dengan lebih baik mengikut peredaran zaman. Mungkin yang dikekalkan bentuk dan size kad pengenalan, bezanya IC zaman sekarang serbaguna dan lebih canggih.

Semoga artikel tentang Kad Pengenalan Zaman Dahulu serta koleksi Gambar IC Lama di atas dapat mengamit ingatan silam (khas untuk nenek dan atuk Anda la..) Sekian.

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!