Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 1 October 2012

oh My Glasses..

Assalamulaikum....

Boleh dikatakan kurang ajar jugak lah cermin mata aku neh.. time nielah kau nak patah kan.. dah lah gaji pon dpt lagi... sejew je nk pokaikan aku...

di sebabkan ianya patah semalam..nk g buat y baru mmg xsempat..**kenapa...??? aiseyyy gaji xmasuk lagi ok..brapa kali nk ulang..gaji xmasul lagik!!!!!... tgulah 2 3 hari lagi br dpt... terpaksalah dtg keje pakai lense memanjang..aduhhh kcian nye kat mata aku... sori ye mata... saya xsengaja...

Tapi kan..tapi kan... ari nie aku keje..slongkar lah beg mekap cari lense.. cari punya cari punya cari punya cari..uhhh lense nye tiada..di mana kamu???uhhhh

Im left it at another home...uhhh benda tu ada kt sg Besi... mengong..abes aku nk pakai pe g keje..xkan xpakai pape..aku rabun wei..kang masuk longkang lak...

***dh tu semalam xcek btl..*** En Somi bersuara.... mls nk layan..aku wat bodoh je..hihi..mmg salah aku kan.. senyumm jelah....

ok jap jap..pk..pk...

nak g sg besi mmg mustahil lah..xlah mustahil sgt lau En.Somi aku rajin nk drive dr Sepang ke Sg besi..nak hadap jem d pagi buta..dah tu aku nk smpai opis kul wape.. ngek!!!

Dah 2 ideanya camnie lah....


Haaa nampak x??? aku lekatkan soletap kat tgn spek tu..xnmpak xpe..lau nmpak wat2 xtahu je... utk sementara je..dh dpt gaji br g wt spek br okeh..alahai melayang lagi duit aku...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!