Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 6 October 2012

oh Budak Tadika...


Salam

As per usually... on weekend i will stay at en Somi's house at Sepang.. but ofkosly **ada ke perkataan neh**lantaklah aku nak sedapkan ayat aku je**bdk2 sekolah jgn bc yaa..rosak bahasa nanti**akeke.... im stay alone n alone!!

Aiyakk... since en somi aku dh start kelas PJJ dia.. setiap ujung minggu aku skg cam boring sikit..oh iyalah dia ada kelas pada hari sabtu n ahad.. takkan aku nk ikot dia lak kan.. keje aku apa??? kemas umah...basuh baju..sidai baju.. masak..penattt *** oiiii ngok.. tu dh mmg tanggungjawab mu kan..buat jelah.. merungut pe nya****

aku bukan merungut oke..jgn salah paham...aku ckp je..xpelah..aku dh potong dh tu..xnampak aku merungut kan...

Ok2 selain dari kebosannan di hujung minggu... aku jugak kena tempias budak baru nak blaja neh.. tempias ape wei... haaa cer baca note neh.. ayu je kt atas meja komputer..



Abaikan tulisan dia y xbrapa nak cantik tuh... aku bkn nak cite sal tulisan dia k..

Baca isi kandungannya

OK..sguh bertuah dpt en .somi cmnie kan..!!!


meh aku balas pulak kt sini

~~~~~~abang
Sayang dah lama tinggal dunia esemen..otak dh berkarat abg..dh lupa cara2
nak buat esemen.. tapi if kena buat jugak..xpe abg..syg buat..tapi pas
esemen nie siap bole x bonus sebulan setengah yang abg Najib bagi tu kita share. separuh2..kalau abg baik hati sgt..bg semua pon xpe abg..sayang ok je.. kecil tapak tgn..kasut saiz tujuh sayang tadahkan.. ok abg..

TQ.. abg..muaaahhh jugakk...~~~


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!