Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 22 November 2013

Macam Baru Je..macam lama je... !!!

Sehingga kini ada lebih kurang 180 above entry sejak tahun 2010.. haaaa???? maknanya dah hampir 3 tahun lah eh bergiat dalam bidang blogging?? tapi kenapa followers dan page views kurang sangat.. hazab je nengok kan....

Aku Mula daftar akaun dari tahun 2010 lagi… masalah utama untuk aktif ialah masa yang terhad dan kekangan untuk mengekses internet… dan yang paling penting adalah asyik lupa password.. haa bole g2?? Bila dah lupa password tu.. aku abaikan je blog neh.. hilang mood terus.. then dah lama aku biarkan blog aku neh… kadang2 aku xsedar pon akan kewujudannya.. akekeke!!


And then tahun 2012 baru tersedar dari mimpi..insaf tiba2.. dan kembali ke pangkuan blog neh.. aku secara aktif dan tidak aktif mula update entry..tapi xbanyaklah..dalam sebulan tu adalah  2 entry yang aku post… pemalas kan..hehe….

Tapi walaupun dah aktifkan balik blog neh..aku tetap private-kannya maknanya xde sape2 pon tahu kewujudan blog neh..hanya aku je… haaa macam mana nak ada follower dan mendapat rating views yang tinggikan  kalau orang tak tahu akan kewujudan blog neh kan… actually aku neh penyegan sikit…aku minat menulis tapi boleh pulak malu dan segan bila orang baca apa yang aku tulis… tu yang private kan je..


Beberapa bulan yang lepas je baru terbukak pintu hati nak share apa yang di tulis..dah mula blog walking..dah mula post entry kay OH BELOG n PINGJE!!tapi tak banyak pon.. sesetengah entry je… dan semua ini taklah aku lakukan secara kerap… kalau xbz dengan kerja.. !!!hiiiiiiii

Lagipun menulis blog neh sekadar  suka-suka sahaja untuk isi masa lapang dan kalau boring buat kerja ofis…aku update je blog dulu… habis 1 story..sambung buat kerja balik.. haa itu je..bukan nak orang kenal..bukan nak orang kata hebat ke apa kan… tu yang xkisah ada follower ke tak… bukan aku nak bertanding jadi blogger terhebat pon… lain lah jika seseorang tu pendapatannya bergantung kepada bidang neh.. maknanya fulltime blogger... memang mengharapkan kunjungan followers lah kan...  akeke!! 

Tapi pada siapa2 yang nak follow pon xkisah… boleh kongsi pendapat dan pengalamankan… hihi…


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!