Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 19 November 2013

BUNYI GULI

Tinggg....krekkkkkkk.......tinggggggg krekkkkkkkk..............!!!

bunyi guli jatuh belakang TV... tengok housemate kat sebelah..housemate pon tengok aku balik... senyum je!! anak jiran sebelah main guli lah tu... tengok jam pukul 10.30 malam... malam tu tengok cerita "aku bukan malaikat" di TV 3... tapi xberapa nak fokus sebab ada muzik latar... *guli jatuh dan bergolek tak henti2* tingg krekkkk...tingggggggg krekkkkk...tinggg krekkkkk..lebih kurang gitu lah bunyinya... ini 1st time aku dengar.. sebab jarang balik rumah sewa...datang ni pon sebab, En. Somi ada aktiviti di Gunung Nuang hari tu...so xmau stay sorang2 kat rumah di Sepang.. pergilah rumah sewa..ada housemate..xlah boring sgt... housemate aku cakap dia dah banyak kali dengar..siang2 pon ada..tapi dia buat bodooo jer... 

then xsempat habis tengok cerekarama, aku dah masuk bilik.. malas nak melayan anak jiran main guli... nak tgk tv pon xsenang..kehkeh..~~~

Sampai sekarang, tiap kali balik rumah sewa tu.. asal nak tengok TV je, mesti bunyi guli bergolek... dari pagi sampai ke tengah malam.. adehhh anak jiran sebelah rumah neh dah xde mainan lain ke..asyik lantun2 guli je...!!!

cari2 info dalam internet.. ramai yang cakap rumah yang ada bunyi camtu ada  "benda". choiiiiiii...

 kenapa sekarang baru ada... dah hampir 3 tahun housemate aku menyewa rumah tu.. kenapa sebulan dua  ni baru bunyi guli2 semua tu..

rumah jiran sebelah memang ada anak.. tapi tempat yang selalu bunyi guli melantun dan bergolek tu, jiran sebelah letak perabot.. haiyaaa...

sekarang ni reda je... buat2 tak tahu je kalau ada bunyi lagi.. siap boleh cakap lagi..haiii anak jiran neh..xpenat ke asyik main guli je.. main lah PS2 pulak ke... candy crush ke..angry bird ke... ni main guli je... haha..tu kalau bunyi sebelah siang beranilah cakap macam tu..lau malam2 buta sah2 aku x keluar blik.. nasib baik jarang2 je aku balik rumah sewa tu..so xdelah terasa sangat kan..hiiiiiiiiiiiiii~~~~~~~~~

notakakitangan: jangan pergi serang rumah kat Sepang sudaa.... .suami selalu outstation.. duk sorang2 maunya sewel kepala aku..!!!



No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!