Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 22 December 2012

Dont be such a BB!!



BB is stand for busy body ok...

hiiii...assalamualaikum...


OK2 blog nie memang diari elektronik aku yang boleh di baca oleh sesiapa sahaja.. aku xkisah pon... baca jelah yaa...

Tapi aku rasa ada orang intip blog aku lah.. apalah yang korang cari dalam blog aku neh..

ouchhhh..ini bukan skodeng blog...ini skodeng orang mandi..wahaha....


Dont worry yaa.. i never post a bad story about people.. aku xkan mengumpat orang..aku xkan cerita buruk pasal orang.. the entry that i had post almost about general thing..and sometimes about my personal also...

Ini indon cakap *aku benci pensibok**hahaha

Actually silap aku jugak lah...kadang2 aku update blog di tempat kerja.. bila orang tgk..they think i dont have any work to do.. and i waste my time to update this blog... hey!!sori..bukan tiada kerja n bukan juga buang masa ok... kadang2 kita akan boring jugak bila buat kerja berterusan.. so kena lah jugak curi masa utk rehatkan otak.. n this is my way to rest my mind.. updating my blog... macamlah kau tu tak layan facebook..tak layan youtube kan... aku tahu lah..semua orang layan youtube.. hanya orang berlagak n gila kuasa je yang kononnya xlayan youtube n facebook ***tangan kat dada, mata ke atas***, walhal ko pon sama buang masa jugak... puiiii~~~~

kepada penyibuk...boleh tak kalau jangan aku.. i know what i am doing... pih..pih..main jauh2..

just for u kaki sibuk...

Kalau sape2 nak baca blog ntah pape aku neh..silakan..tapi jangan kau baca sebab kau xpuas hati dengan aku.. kau ingat kau tu bagus sangat..haha

pas nie kalau terlalu melampau..aku akan sumpit...


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!