Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 29 December 2012

Annoying People...

Assalamualaikum....

Apa reaksi anda..ataupun apa tindakan anda apabila anda berhadapan dengan orang yang annoy giler???

A) buat bodoh je..

B) Sepak muka dia...

c) Hantuk kepala dia di dinding..

d) Semua diatas...

Dalam hayat 26 tahun aku neh... aku xpenah lagi jumpa orang yang annoy macam dia neh.. ntah pape je...

ooooppppssss... Naniey..sebelum ckp orang....tgk diri sendiri dulu ya... muhasabah diri dulu...

Kalau aku je yang berperasaan macam tu kat dia..mayb aku yang bermasalah.. ku kena akui lah... tapi kalau dah semua orang ckp dia macam tu..n bila dah kena kat batang hidung sendiri... ku sahkan yang dia memang xleh blah..haha

oittt...oittt apa membebel neh...

xdelah, aku cuma nak gtau kat sini yang aku terpaksa block blog aku nie dari di baca oleh sesiapa untuk sementara waktu neh...***oiiiii ada orang kesah ke nak block bagai neh...

xkiralah ada orang kisah or tak..yang penting aku xsuka kerabat mereka baca blog yang aku tulis...

Sekian terima kasih...

Siapa yang terasa...dialah yang curi2 view blog aku neh...wahahahaha

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!