Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 22 December 2012

ABUDEN...


ABUDEN--- aku pon xtahu apa asal usul perkataan neh..hahaha


Assalmualaikum...

Rakyat Malaysia memang terkenal dengan sikap peramah atau mesra..xkira kaum lah kan..semua suka menyapa.. soalan2 ramah mesra adalah sebahagian daripada hidup..

Questions are a daily part of life, we ask them everyday. But what happens when you ask a question...that states the obvious?

ok layan video ini dulu..aku angkot kat youtube.. minta ampun yaa kepada pemilik video neh..saya minta izin nak masukkan video ni dalam my blog.. cerita ini dinamakan "ABUDEN"



ok, aku stuju jugaklah dengan video nie..

Aku xfaham kenapa kita sama ada dalam sedar or tak.. selalu bertanyakan soalan yang telah jelas akan jawapannya...

Mayb nak maniskan mulut..nak bertegur sapa..kan xtegur kang kata sombong pulak.. tapi bila ditanya kekadang soalan itu menampak sangat kebodohan sendiri**

Aku pon pernah jugak alami situasi ABUDEN nie...

Tapi malas nk story mory kat sini..kot ada y terasa...wakaka

pasnie aku sendiri akan berhati2 bila nak tanya soalan kat orang... xpasal2 kena abuden..hahaha~~~



No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!