Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 19 December 2012

oppppssss i did it again..sorry ~_~



huhhh!!!!..tarik nafas panjang2...mencari kesilapan orang memag senang.. sebab dah terbentang depan mata.. apa jua kesalahan walaupun kecil..sekali scan je..dah dapat detect..tapi kesalahan sendiri..mana ada orang nak ngaku kesalahan sendiri... diri sendiri seolah2 telah diinstall dengan antivirus dah supaya xde virus serang.. bila ada antivirus tu, maknanya semuanya ok..xkan lakukan kesalahan pape dah...

ouchhhhh teruknya aku.. xpernah nak sedar kesalahan sendiri.. berubah lah Naniey..please change your attitute/habit/or pape jelah b4 something bad could be happen...!!!

ohhh tapi betul ke semua tu salah aku??

haaa tengok..xmau ngaku lagi kan...

xsalahpun kalau rendahkan sikit ego dalam diri tu...

Ok im trying..but still can't...

Aku x ego.. aku just unsatisfied...





No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!