Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 31 December 2013

LOVE MY WEEKEND!!...LOVE MY FAMILY!!!

Assalamualaikum...

Sebenarnya entry nie aku patut  post hari ahad malam isnin yang lepas... sebab tajuknya pun "weekend" kan.. so kalau hari nie bukan weekend.. dah weekday... tapi disebabkan tahap kemalasan yang tinggi untuk edit gambar dan letak watermark... aku simpan dulu entry nie... sampailah malam nie barulah tahap kerajinan tinggi sikit... maka terhasilah entry ini...


Kenapa tajuk entry "LOVE MY WEEKEND"... sebab minggu nie mak datang KL..n stay kat rumah aku.. hujung minggu nie memang  spent time dengan mak je... hehe..best sgt...


So memandangkan aku pon xtau sangat apa yang ada kat KL neh.. aku just bawak mak n anak sedara  nie melepak depan KLCC je.. ambik2 gambar.. oklah kan.. anak saudara aku 1st time jejak kaki ke KL..so xsalahlah kalau aku bawak dia ke KLCC... hehe...




 With my lovely mom!!!...

 Gayatkan?? macam xpernah datang KLCC gayanya... hahaha... aku neh hampir tiap2 bulan datang KLCC..ada meeting dengan company yang bagi projek kat company aku kerja sekarang... tapi xpernah pon nak bergambar bagai... so sambil teman anak saudara..aku pon join sekaki..hehe



 Ini anak saudara aku yang paling last buat masa sekarang nie... tapi budak nie takut dengan aku.. tak tau nape..aku chantekkkk sgt kot..akeke!!!


 Cinta hati... 




Dah puas bergambar kat KLCC, aku bawak pulak mereka ke Dataran Putrajaya...
Mereka semua memang seronoklah sebab xpernah lagi datang ke sini.. bagi aku pulak yang dah berkali2 ke sini..memang agak bosan sikitlah.. akeke


Yang sedihnya mak datang sini 2 hari je..hari isnin dah gerak balik kg.... kalau ada kuasa doremon..nak je aku bekukan masa..xbagi berputar supaya mak sentiasa ada di sisi... sunyi lah pulak rumah nie bila mak n anak2 saudara dah balik kg... MAK, jangan serik untuk datang lagi yaaa.... sob..sob..sob..

4 comments:

  1. Bestkan jln2 bawa family ^^ Hehehe.

    ReplyDelete
  2. sronoknyer jalan2 dgn family..sy tahun ni terlepas nak berjalan2 dengan family..cuti x lpas..huhu

    ReplyDelete
  3. wah cantikcantik gak gambar nya kan mesti bahagia bila bawa mak jalan2 kan :)

    ReplyDelete
  4. bestnye jln2 ngn famili.. hehe.. klcc tempat dating fiza dolu-dolu...

    ReplyDelete

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!