Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 27 December 2013

Dos and Don'ts in a job interview by Mat Luthfi



 Tengok iklan nuffnang kat tepi tu..tetiba keluar ads pasal tips untuk interview kerja dari Mat Luthfi.. haaa kenal Mat Luthfi x?? mestilah kenal kan... kalau xkenal.. taip je Mat Luthfi kat youtube.. haa terkeluarlah video2 kalakar tapi penuh berinformasi dari dia... ok dah sesi pengenalan.. back to this ads...

Tengok je iklan nie aku rasa tertarik.. tu yang share kat entry neh...Video yang dibuat oleh Mat Luthfi amat penting dan berguna kepada graduan yang baru tamat belajar dan akan hadapi temuduga untuk masuki alam pekerjaan.. 

Sebelum ke tempat interview.. candidates (calon temuduga) harus tahu apa yang perlu dilakukan dan apa yang tak patut dilakukan semasa proses temuduga berlangsung...

so untuk tahu dengan lebih lanjut.. tgk video Mat Luthfi kat atas nie yaa.. xpun tengok je kat blog korang semua.. mesti ada iklan nie kan.. semoga bermanfaat untuk semua yaa!!

sumber video (iklan)  : http://www.ready4work.my/

ok bai...

3 comments:

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!