Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 26 March 2014

HOLIDAY TIME

Assalamualaikum...

Minggu ini seriou sangat memang tak berapa banyak sangat masa untuk blog.. kerja tak banyak mana pun tapi saja buat2 banyak kerja.. bukak blog baca komen je..then terus log out..komen tak balas.. blog lain pun tak sempat nak melawat...

Petang esok dah nak bertolak balik kg.. 8 hour journey!!uhhh tak ada short cut ke dari KL ke Kelantan, nasib baik En. Suami yang drive..hehe....balik kg melawat ayah kejap..ayah tak berapa sihat... sakit saraf ayah makin teruk, tangan kiri kanan dah kebas... nak pegang pape dah tak kuat... semoga ayah sempat sembuh...

Tidur semalaman di kampung, terus ke Pulau Perhentian.. yippie...!!! percutian ni dah lama aku dan kawan rancang.. 3 hari 2 Malam..hope boleh tenangkan fikiran yang tak berapa nak serabut neh.. hehe

Percutian ini aku yang lead.. tapi aku just booking hotel jelah dan arrange bot dari jeti ke pulau.. yang lain2 seperti aktiviti dan makan semua uruskan di sana.. malas nak serabutkan otak nak booking itu ini awal2.. sebab mesti ada yang tak jadi..

Memandangkan sekarang musim cuti sekolah..hotel haruslah di booking awal.. kalau tak siap sedialah bawa khemah.. tidur di tepi pantai.. ehhh best jugak kan... aku booking hotel pada bulan 12 tahun lepas lagi..hehe excited erk??

ok.. aku booking tiket kat sini http://www.booking.com/

Berurusan dengan booking.com agak menyenangkan..tak cerewet.. kita hanya perlu booking je tanpa bayar apa2.. semua pembayaran di buat di hotel yang kita menginap.. Selain itu juga, sekiranya kita nak batalkan pun boleh..tanpa caj pun tapi sehingga tarikh yang di tetapkanlah.. biasanya 3 hari sebelum tarikh yang kita nak bercuti tu.. lepas dari tu dah kena bayar.

Kalau tak nak guna booking.com.. boleh juga buat tempahan melalui agoda.com.. tapi di agoda ini kena terus buat pembayaran bila buat tempahan..kalau nak batal duit tu terus burn.. tak boleh refund..

Ok dah banyak neh membebel.. babaii..



7 comments:

  1. selamat bercuti nanie..enjoy ngn family.

    ReplyDelete
  2. wah.. blh try ni dgn booking.com...

    ReplyDelete
  3. Enjoy ur holiday, Nanie...^__^

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti naniey.. menabung 2kali ford.. :D

    ReplyDelete
  5. Seronoknya dapat pergi bercuti. Yana pun tgh planning juga ni, tapi hjg tahun jelah. Sebab time tu je ada masa free... Hehehe (^^,) Enjoy your trip.

    ReplyDelete

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!