Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 10 January 2014

Tazkirah Istimewa Ustaz Dr. Ridhuan Tee Abdullah di Mimbar Akhir Pencetus Ummah...



SYURGA ITU DI TELAPAK KAKI IBU...

semalam penuh wall feed facebook kawan-kawan update status pasal Tazkirah Istimewa Dr. Ridhuan Tee Abdullah di Mimbar Pencetus Ummah..

Aku takde peluang nak tengok live... ramai yang cakap  memang menyentuh perasaan dan boleh menyedarkan kita bertapa pentingnya ibu di muka bumi...

So aku pun cuba cari video kat youtube.. sekali tengok  dah rasa sebak...tetiba teringat mak kat kg... memang menyentuh hati... sesungguhnya ibu amat penting dan tiada galang gantinya ...

RINDU MAK SGT2....



5 comments:

  1. Hai,jo join dua GA yg awesome ni!

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2014/01/new-year-giveaway-by-monster-and-lala.html

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2014/01/super-duper-awesome-giveaway-by-hannan.html

    ReplyDelete
  2. akak pun tengok live sebab di rumah takde astro.. boleh cuba cari di youtube nanti..

    ReplyDelete
  3. baru tengok semalam...n menitik air mata ny... dr. ridhuan tee, dulu kini n slamanya suka menyentuh hati orang...

    ReplyDelete
  4. Thanks Naniey for sharing..Its touching..

    ReplyDelete
  5. Rindu sgt2 kat arwah mak...rasa x puas nak bermanja n bebakti pada arwah :(

    ReplyDelete

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!