Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 26 February 2014

WW: MUHASABAH DIRI!!






6 comments:

  1. janagn suka cari kesalahan orang lain. kita pun belum sempurna kan :)

    ReplyDelete
  2. betul tu naniey.. setiap orang pasti ada kelebihan dan kekurangan masing-masing.. bersama kita bermuhasabah diri dan memperbaiki kekurangan diri..

    ReplyDelete
  3. Kita ni manusia cepat nampak salah dan aib orang. Salah dan aib sendiri jarang nampak atau buat-buat tak nampak..Jom muhasabah diri naniey!!!

    ReplyDelete
  4. Betul tu.. sama2lah kita semua bermuhasabah diri.. perbetulkan diri kita utk kehidupan yg lebih diberkati, in shaa Allah...

    ReplyDelete
  5. Jangan lupe, pas tulis keburukan orang tu, koyakkan kertas tu dan buang. Ibarat kita buang dan lupakan keburukan orang tu jugak..

    ReplyDelete

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!