Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 4 February 2014

MY QUALITY TIME...!!


Assalamualaikum...

Tajuk je omputeh..tapi isi kandungan tetap melayu sejati..akeke

10 hari bercuti di kampung..memang segar otak neh.. alhamdulilah... hari ini sudah mula kerja.. dan hari ini juga boleh mula baca entry kawan-kawan blogger.. blogwalking..balas komen dan lain-lain yang aku dah terlepas pandang sepanjang berada di kampung.. 

Sepanjang berada di kampung, tak banyak sangat aktiviti yang dilakukan.. hanya rehat di rumah sahaja.. sudah namanya pun bercuti.. jadi berehat jelah..hehe... betul2 manfaatkan masa yang ada bersama keluarga.. 

Tapi kalau tak keluar rumah langsung itu, bohonglah kan..hehe... 

Sempat masuk stadium untuk menyaksikan perlawanana Bola Sepak Liga Super.. Kelantan vs. PKNS .. tapi kalah..sobs..sobs...



adik lelaki...memang kaki bola!! tak pasal2 kakaknya terjebak...

Rancangan untuk BBQ bersama keluarga di tepi pantai dah lama dibuat, tapi tak pernah "on".. asyik tertangguh je.. kali.."YES I DID IT" 


Quality time with family at Pantai Sri 7, Tumpat Kelantan

Bergelak ketawa dengan kawan-kawan masa sekolah menengah... nak kata reunion tak juga sebab tak ramai pun yang datang... 

Kami berkumpul di Restoren Food Village Chim Chum... Nanti aku akan buat entry lain berkenaan dengan restoren ini yang boleh dikatakan agak menarik. 

Ini adalah antara yang sempat dilakukan sepanjang bercuti di kampung.. ada lagilah aktiviti lain tapi tak sempat ambil gambar.. jadi abaikanlah.. takkan nak cerita semua..orang pun boring nak baca.. akeke..

Oklah setakat ini sahaja entry kali ini.. yang penting aku nak jalan-jalan kat blog lain pulak..dah lama tak jalan2..komen2..hehe..

Ok babai...


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!