Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 7 February 2013

Cameron Highlands again!!!


Hari selasa...5hb Februari kena g meeting di Cameron Highlands... jam 10 malam baru bertolak.. lbh kurng jam 4 pagi br sampai....

Ok dah..malas nk ulas lanjut pasal meeting or whatever had happen... juz nak masukkan gambar je..hahahahaha...........

Macam orang xpernah datang sini kan...ecehhhhh sedarlah Naniey..mu dh banyak kali dah naik tanah tinggi neh..xjemu2 lagi ke...ketuk kepala sdiri***



sampai 4 pagi check in di sini..Parkland hotel....

Mata dah nampak katil je kan..tapi sebelum ke acara yang lebih penting...kenalah lakukan perkara yang lagi penting kan...

a) Msj en.Somi..gtau dh selamat sampai...tapi dia xbalas..mayb dh tdo **dah nak kul 4..xkan xtdo lagi kan... xpon dia saja xbalas sbb masih marah lagi..kenapa dia marah..???

b) lepas msj suami..basuh muka..gosok gg...n sembahyang isyak... kul 4 sembahyang isyak ek.. gud naniey... !!


bilik share dengan hazwani.... weeeyyyyy....urghhhhhhh ..sleppyy...jom tido... sempat lagi borak2 dgn wani.... gosip2 je tau kan...

hahaha..layan jelah gambar kat bawah nie...malas nk ckp byk2..kan ada orang skodeng..lain pulak jadinya..wakaaka...


muka ngantokkk....






waiting!!!


ok..lokasi meeting di sini....








dah siap meeting..kita snap2 gambar  ya..




geram tgk bantal nie..nak beli..tapi pk ssh nak buat balik...









strawberry time: aku xbeli banyak pon..sebab dah tahu bila sampai bawah rasanya dah x ok..masam je... so beli dua kotak je.. 1 utk en.somi..1 utk housmate... 




pemilik kedai kata bunga ni tahan sampai 2 tahun... so aku beli lah..kalu seminggu dah rosak..aku akan pulangkan balik yaa...




kaktus..... mmg kesukaan..tapi xleh nak beli sebab ssh nak bawak balik..nanti kita ajak En. somi yaa.. sumbat byk2 dalam waja dia...akeke



Yang paling aku teruja adalah fridge magnet....tiap kali jumpa mesti nak beli... comey2 semuanya...


bunga..bunga..bunga...memang cantik kalo di sini..tapi kalo dah turun bawah..xkan secantik ini... layu je... xsuka.....so xbeli lah...





sebelum balik..jom minum dulu....






dalam jam 6 petang bertolak balik... u know...buat pertama kali aku keluarkan segala isi perot semasa turun..uhhh dasat..xpernah jadi sebelum neh... kenapa ya???

aku pon xtahu..

ok babai....


notakakidantangan: perkara wajib bila aku masuk hotel!!!

1) dah jadi habit aku dah bila masuk hotel perkara yang aku akan cari ialah CCTV..kot2 lah kan ada orang GS..tempat org mana kita tahu kan... mata meliar je cari setiap sudut... toilet pon aku cari jugak..kena cek btl2..dah byk kes kan ada cctv dlm bilik hotel..

2) Cek tingkap...cek kalo boleh kunci ke tak... seram jugak kalo tingkat xleh kunci..masuk orang minyak baru tau..eieewwwww seram...

2) cek air utk diminum.... aku memang kena minum air sebelum tido n selepas baru bgn tido..

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!