Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 6 January 2013

Preview: Cameron Highlands 2011..

Assalamualaikum

belek2 gambar lam komputer.. tetiba terbuka folder gambar masa cuti kat cameron Highlands... Seriously, ini adalah 1st time aku jejak kaki ke tanah tinggi nie..kalau xsilap aku, sehari sebelum krismas tahun 2011..that mean, im not married yet for this time..akekeke..



Percutian yang tidak dirancang..tetiba dapat call dr En. Tunang (sekarang dh jadi En. Somi) supaya suruh kemas baju.. pagi esok nak bertolak pergi cameron..So feeling2 pre-honeymoon lah konon neh..

Tapi jangan salah faham yaa.. kami bukan pergi berdua je... family kakak pon ikot tau..

Memandangkan peristiwa nie dah lama..tayah lah nak cite banyak2.. dah basi dah..so untuk kenangan..aku upload lah 2 3 4 keping gambar...








Seperti yang aku cakap kat atas tadi lah kan... yang mana ini adalah kali pertama aku jejak kai kat sini... tapi kalau korang2 ajak lagi aku ke sini.. memang aku xkan pergi..ko nak buat reunion ke ke atas tu..mmg aku xkan pergi..sebab apa?? xde sebab pape..xde peristiwa pelik yang aku alami..aku xkena rompak pon... tapi sebabnya... company tempat aku kerja sekarang dah bukak centre kat situ... maknanya aku telah berkali2 ulang alik naik kat atas sana samaada untuk handle event ataupun nak g meeting...






Kepada sesiapa yang nak pergi bercuti di cameron nie... aku nasihatkan supaya kalau boleh jangan pergi pada musim cuti.. terutama pada hujung tahun macam aku pergi nie..sebabnya..makhluk Allah bukan main ramai lagi naik ke atas nie..jalan memang akan jem... 1 lagi, hotel memang cekik darah... tinggi giler.. tu xpe lagi..kalau datang tanpa booking hotel dulu..alamaknya sila tidur dalam kereta yaa..hotel2 memang full..

n last one..cuaca pada hujung tahun memag sejuk.. aku rasa kalau pergi bulan lain...**means bukan bulan 12** suhunya tidak sejuk sangat..

2 je utk segmen mengungkit kenangan silam... ada banyak lagi perkara yang lepas yang akan diimbas kembali dalam blg neh... yehaaaa

babai...


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!