Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 6 January 2013

My list on 2013

Happy New Year to all people over the world.. hurmmm kenapa aku neh.. hari ni dah 6hb dah tapi baru nak masukkan entry pasal tahun baru.. eh biarlah..

Azam??

Aku xde azam...

Aku cuma list nie je sebagai kekuatan aku untuk menjelajahi tahun 2013:

  • Aku nak hidup aku lebih baik dari tahun sebelum2nye..rezki lebih murah... 
  • Aku nak jadi anak yang solehah untuk mak ayah..
  • Nak jadi isteri yang baik kepada seorang lelaki bergelar suami.. Penyejuk di mata..penawar di hati..
  • Nak Pregnant..next year baru jadi ibu.. mengikut perancangan asal..akeke.. insyaAllah kalau dikurniakan rezeki olehNya...
  • Fight to get more chances to improved my career
  • Hope dapat lunaskan hutang PTPTN yang dah beranak pinak dalam akaun aku tu...**depends on GoV..hahaha
  • Aku nak g bandung..sabah..dan beberapa pulau di Malaysia...cuti2 Malaysia
Banyak lagi sebenarnya neh...biasalah time menaip  jadi lupa semua... kalau ada pape penambahan aku akan tambah..bukan kena bayar caj tambahan pon kan..

aku harap aku dapat penuhi kesemuanya sepanjang tahun 2013 neh.. InsyaAllah..Amin...

***,motip nak tulisan besar kecik..besar kecik cenggitu ..???**

NEW YEAR SGT... fOnt puN naK BESAR kecik..wahaha~~~



No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!