Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 20 January 2013

ok..xde tajuk...!!!

dah lama rasa xupdate blog neh... banyak sangat perkara yang bermain dalam minda yang mahu di muat turunkan dalam blog neh... seyesly aku xde masa... nak kata bz xlah sangat tapi dalam seminggu nak masukkan 1 entry pon susah...

Normally, aku update blog pada hujung minggu...means hari sabtu or ahad... n sewaktu aku bersendirian di rumah..kalau ada orang memang aku xselesa..idea pon asyik lari je.event suami sdiri yang ada pon aku memamg xleh nak berblogging...dia xkacau pon tapi aku lebih suka tengok muka dia dari tengok skrin komputer neh....akekeke...Skg nie pon aku curi bukak blog time en.somi keluar jap... ehehe

ok.. hari sabtu minggu lepas ada program di Temerloh... n minggu nie pulak (19/1/2012) ada program di Bentong... 2 minggu berturut2 ada program..patut ah dah 2 minggu blog neh xterupdate... n hari ni ada 1 lagi program di Kota Bharu..Jelajah Janji di Tepati... program anjuran Jabatan Perdana Menteri... tapi aku x join lah event nie... kalau dapat join kan best jugak..nanti boleh jumpa Abg Najib lagi..akekeke... xpelah wakilkan kawan2 yang lain je... do the best ye kawan2.. tadi aku dah tengok berita kat TV3 ..hamboi2..masuk TV ya korang... gud luck...!!

2 hari lepas aku aktifkan kejap facebook aku setelah beberapa minggu deactivate... tengok2 n intai2... wow..tetiba aku terkejut tengok kat wall...semua kawan2 duk update status pasal video listen..listen... aku memang ada dengar jugak dari ofismate pasal video nie.. tapi sekadar dengar jelah... xambik pot sgt... tapi bila aku bukak FB..rupa2nya vidoe nie dah boom..semua orang duk bercerita pasal nie... yang lagi buat aku shock.. kejadian tu berlaku d UUM...tempat aku serap ilmu selama 3 tahun... n kat dewan tu jugak aku terima Degree... haiyoooo... xpasal2 UUM membanyangi fikiran orang ramai..wakaka... sekarang memang dapat disimpulkan bahawa, FB memang penting bagi dunia sekarang, kalo xde FB memang agak ketinggalanlah.. **pendapat aku je***... buktinya.. aku sendiri boleh xtau fenomena listen neh... bukak FB baru dapat tahu... orang lain dah berminggu2 duk cerita pasal tu, aku pulak baru merangkak nak ambik tahu... n sejujurnya, baru jap tadi aku tgk video tu.... listen...listen...listen..listen..haiyoooo berapa banyak listen daaa...

***dan sekarang...facebook aku deactivated balik...waaaaa gedikkk nya..kata fB penting.....

ok nanti sambung yaaa.... 

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!