Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 27 October 2014

CPUV NUFFNANG : ZURICH INSURANCE, MONDELEZ (Chipsmore) dan juga WIN 3 Days 2 Night Trip MACAU

Assalamualaikum..

Ada banyak perkara yang hendak di ceritakan dan dijadikan story dalam blog cikai nie... tapi tak tahu nak mula dari mana... last2 ianya dibiarkan tanpa ada entry diterbitkan sehingga petang ini..

Untuk tidak menghampakan hati yang memang bergelodak nak sangat buat entry pada hari ini... so kita update-kan rezeki yang diberikan oleh Mr. nuffnang...


Nampak banyakkan tapi walhalnya setiap iklan ada dua sekali masuk... kita tak tahu apa statusnya... sah ke tak sah taraf iklan yang masuk double macam ni.. apa2 pun kita terima je.. rezeki kan..alhamdulilah.... 

oklah, kalau jumpa mana2 iklan yang sedang berjoget tu, jangan segan silu untuk klik laju2 eh.. jasa baik anda semua amat dialukan..akeke..

Terima Kasih

1 comment:

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!