Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 28 July 2012

My 6th Son Fruit...



Assalamualaikum...

syukur alhamdulilah dengan rezki yang dikuniakan olehNya.. lahirnya insan baru yang akan memeriahkan lagi institusi keluraga kami..alhamdulilah... actually berita gembira ini dikhabarkan pada aku sebulan yang lepas lagi tapi almaklumlah..aku kan kt KL..so skg br dapat balik tgk baby.. dah br tgk skg..so skg lah masa yang sesuai untuk di storykan di blog..kan...hehe

Nama my new son fruit ni alah...

~~~~~~~~~~ muhamad aniq qayyum.~~~~~~

Tak tahulah pulak apa maksud namanya...nanti tanya mak bapak dialah ek..

Ok2..inilah dia rupa son fruit aku yang baru yang di beri nickname.. ANIQ**


alololo...tomeynya dio titoo..

oklah...tahniah diucapkan kepada My bro n wife atas kurniaan yang berharga ini...didiklah dia supaya menjadi insan yang berguna untuk ibu bapa..keluarga n negara..~~~ tahniah jugak tuk my mak n ayah sebab dapat tambah bilangan cucu..ehehe...


ohhh aniq lena dalam pangkuan aku..ehehe... agak2 turn aku utk jadi ibu bila ek?? ermmm ramai yang tanya aku cmtu.. meh aku jawab dgn ikhlas...

******sebenarnya aku n suami masih lagi belum bersedia dari semua segi untuk menerima kehadiran insan ketiga.. kehidupan kami masih lagi rapuh.. simpanan pun xbanyak lagi.. tak guna beranak pinak tapi masih lagi nak guna khidmat pertolongan cemas dari mak n ayah... at least bila kedudukan kewangan kami sudah stabil..aku pun sudah bersedia utk bangun jam 2 3 pagi, tahap malas dalam diri aku dah bertukar kepada rajin yang amat..... insyaAllah aku akan berusaha juga untuk memilikinya...namun kuasa Allah tiada siapa yang boleh emnghalangnya.. sekiranya Dia memghadiahkan rezki ini seawal mungkin..kami suami isteri menerimanya dengan penuh kesyukuran.. kami tak tolak ok... tetap terima dengan penuh kesyukuran~~~

itulah pengakuan kami...sekiranya dalam masa tiga 4 bulan nie kami masih lagi tiada berita terbaru..harap faham sudah yaaa~~ehehe...

ok babaiii...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!