Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 4 August 2012

ECERDC : Program with Prime Minister

Salam...

Sebenarnya program ini dianjurkan sepenuhnya oleh ECERDC dan kami, PKSM hanya sebagai jemputan kerana menjalankan program Empower.. so kami disediakan satu booth yang besar dan perlu menyediakan impak empower untuk ditunjukkan kepada PM semasa lawatan PM ke booth2 yang terlibat dalam program itu. Impak empower ini maknanya kami kena paparkan kat bawah khemah tu produk yang telah dihasilkan oleh peserta empower.

Memandangkan ini program sepenuhnya oleh ECERDC, so kitaorg tak banyak kerja sgt lah..jz hias booth je.. n part yang paling best pulak bila aku dpt entertain PM time beliau melawat booth..waaa best2..leh tgk PM dr dekat..berdebar sioll.. excited jugak lah..***jumpa tok guru lagi excited kot..wengwengweng~~~~~~~~






Muka excited gila jumpa PM..hihi...



Kitaorang stay kt Pekan selama 2 hari 1 malam.. tapi pada malam sebelum program tu ada ofismate ckp bilik dia ada something... duk main2 atas almari.. syukur alhamdulliah kat bilik kitorang xde pape..ihehehe... budak baik kan..mana ada menda nak kacau..hihihi..

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!