Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 9 August 2012

I'm back..my blog hidup balik..yeehaaaa...

waaaaa dh bersarang dh blog aku neh..lama bebenor dh x update.. busy..busy..lah sgtt kan...

Assalamualaikum

..ceh..ceh..br nk bagi salam yaa

1st skali nk nyatakan kesedihan sbb dh lama xjenguk blog neh..bukan bz sgt pon.. tp aku lupa password... bila dh lupa tu dah jd malas nk me'update..so bersarang lah blog nie selama beberapa bulan....

beberapa bulan nie banyak peristiwa yang berlaku dalam hidup aku nie.. nk luah kt blog, malas nak tukar password.. so terpendamlah dalam ingatan aku yang xbrapa nk ingat neh..

bila dh banyak sgt..dh tepu dh memori ingatan aku neh.. aku pon berusahalah tukar password blog neh agar aku boleh mengarut lagi mencarut tentang pelbagai peristiwa yang berlaku... hasilnya..tadaaaa my blog aktif kembali...


lam kpala hotak nie byk sgt nak cerita... antaranya

1. tempat keje baru

2. aku dh tukar status

3. dapat son fruit baru (anak sedara)

4. pengalaman pertama kali puasa as a wife

5. macam2 lagi lah.. kena siapkan satu2..banyak neh..

SELAMAT MENCARUT YA N.A.N.I.E.Y~~~

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!