Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 22 May 2013

Somebody....make my dream come true...



Assalamualaikum....




haiyooo teringin sgt nk jejak kaki ke sini.... ada sape2 tak nak penuhkan keinginan aku neh... tempat ni diakui memang xde pape sangat tapi dari gambar2 yang aku google nie.. view kat sini memang cantik... memang sesuai sgt dengan jiwa aku yang cintakan alam sekitar neh.. "green peace" org kata....haha



Tiap kali balik kg, mesti lalu sini..and tiap kali tu jugak lah lam hati aku neh duk kata bilalah nak naik atas bukit neh...hurmmmmm!!!! 



















Cantikkkan.... berdoa jelah hope my dream come true....huhu

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!