Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 27 May 2013

5 stars for Fast Furious 6


Assalamualaikum....!!!!

Finally aku berjaya jugak tarik En. Somi masuk panggung... planning dah lama...tapi xpernah nak jadi... 

Tapi kali ini....ohhh yessss jadik jugak...

Malam2 aku dh online booking ticket.. bukan excited tapi takot org ramai..maklumlah cuti sekolah baru start kan..tambah2 lagi org goment br dapat gaji... 

Berbalik pada cerita fast furious 6 yang diklasifikasikan sbg 18 above nie... 


Thriller !!!

Aku bukan pandai sgt nk komen2 filem neh..bukan kerja aku.. tapi apa yang boleh aku komen ialah.. 

Cerita ni best sangat.. xde langsung part2 boring... semua penuh dengan aksi.. diselit pula dengan aksi2 kelakar dan tutur kata yang bersahaja daripada pelakon2... so aku bagi 5/5 bintang... bagi yang xtgk F&F 5.. pasti rasa xfaham sikit pada awal cerita neh..macam aku jugak..blur2 je mula2 cite start..tapi bila dah lama tu.. br faham,hahaha...lembab!!!

Tapi jangan ingat movie omputeh perfect 100%... kdg2 ada juga aksi yang dilakukan tak nampak real... jelas sgt guna teknik komputer... tapi xdelah sampai macam filem kita.. nampak tali bila hantu terbang..wahaha~~~

ok..sape yang xtgk lagi..haaa pegi tgk skg.. xrugi pon bayar 12 hengget untuk cerita aksi macam nie..hekhek!!

Berdasarkan endingnya..aku rasa akan ada sambungan Fast and Furious 7.. kenapa aku ckp camtu...

haaaa pergi tgk sdiri yaaa... babai...!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!