Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 4 February 2016

PAKAIAN DINNER MUSLIMAH

Assalamualaikum...

Perkembangan fesyen muslimah dinegara kita pada ketika ini amat positif. Ianya dapat dilihat dengan kewujudan butik-butik pakaian muslimah samaada secara online ataupun offline, dan kebanyakkannya diusahakan oleh usahawan muda. Persaingan yang hebat mendorong pengusaha butik harus lebih kreatif dalam menghasilkan pelbagai jenis jubah yang lebih moden dan trendy. Fesyen muslimah juga direka supaya bersesuaian dengan majlis yang dihadari oleh si pemakainya. 

Kini, pakaian muslimah, lebih2 lagi  jubah bukan lagi dipakai untuk hadiri program keagamaan semata-mata. Dengan rekaan yang trendy dan sophisticated... pemakaiannya sudah semakin meluas.. Ramai yang sudah berani mengenakan jubah untuk ke tempat kerja, hadiri sebarang majlis perkahwinan atau pertunangan dan juga acara makan malam...


Yes makan malam... dengan adanya jubah moden, sekarang kita dah tak pening dah nak pilih pakaian setiap kali ada jemputan makan malam. Bukan apa, setiap kali ada jemputan makan malam, perkara utama yang dipikirnya adalah baju.. hehe... 
    



Pakaian Dinner Muslimah yang semakin popular dalam pasaran adalah sememangnya yang mempunyai rekaan yang lebih moden dan bergaya. Ianya merupakan pilihan yang sangat popular terutamanya dalam kalangan wanita berhijab yang urban. Selain daripada kelihatan bergaya, ianya lebih sopan dan menutup aurat. Dengan adanya rekaan yang moden dan bergaya ini, bukan alasan untuk kita larikan diri dari berfesyen. 

Mana nak cari pakaian muslimah yang cantik-cantik seperti ini??

Jika ada masa terluang tu apakata ringankan tangan untuk usya koleksi pakaian muslimah di butik online zalora. Pelbagai jenis pakain muslimah yang sesuai digayakan untuk pelbagai acara. Harganya pon murah..mampu milik orang kata.  Jom intai pakaian dinner muslimah yang cantik dan bergaya. 









Kepada yang masih pening dalam fesyen muslimah, boleh usya di butik online zalora ya untuk dapatkan banyak pilihan baju muslimah yang cantik, menarik dan memangnya akan tertarik, Boleh pilih sampai puas hati..tambah pula harganya murah dan InsyaAllah mampu milik dan yang paling penting awak semua tidak akan ketinggalan dalam perkembangan dunia fesyen muslimah. 

Fesyen adalah sebuah industri yang mempunyai sifat yang cukup dinamik. Betapa uniknya fashion industry ini kerana ia sentiasa berubah mengikut peredaran masa. Apa yang popular pada hari ini mungkin akan menjadi trend yang lapuk dan tidak digayakan lagi kerana sudah ketinggalan pada hari esok. Dengan kata yang lebih mudah, pengisian dalam setiap koleksi fesyen itu bergantung kepada trend yang sedang popular dalam pasaran.

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!