Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 11 July 2014

NUFFNANG CPUV : Julie's x LINE New Package dan Kastam Malaysia...


Assalamualaikum.....

Alhamdulilah Nuffnang berjoget2 lagi....


Terima kasih yaaa Nuffnang kerana tak henti2 bagi CPUV untuk belog ini... syukur sangat2....

Pada mulanya aku ingat iklan biskut Julie's yang melekat... tapi konfius.. sebab ada LINE sekali.. LINE ini semua dah tahu aplikasi untuk mesej dan berbual percuma kan.. so apa kaitan antara dua brand nie??... aku pun mintalah tolong dengan En. Google untuk kepastian... Rupa2nya dua brand ini membuat usahasama untuk memikat golongan lebih muda... kalau tengok kat kotak biskut julie's.. mesti ada gambar kartun aplikasi LINE yang comel2 yang mampu menarik perhatian golongan muda... untuk keterangan lanjut tentang usahasama..boleh klik http://www.nst.com.my/node/2618.   




Untuk CPUV yang kedua yang bertarikh 8 Julai 2014 tu ialah dari Kastam Malaysia.... 1st time dapat iklan dari Badan uniform Malaysia neh.....!!!

 Terima kasih yaa kepada dua2 CPUV yang sudi melekat... 

Rakan2 blogger yang lain pula, saya mohon jasa baik anda..kalau jumpa iklan dari dua2 CPUV ni jangan lupa klik banyak2 eh... jasa kalian memenag di hargai sesangat...

Babaiiii

13 comments:

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!