Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 21 March 2013

TAHNIAH..KELANTAN TERBAIK STPM 2012!!

Assalamualaikum....

Tahniah di ucapkan kepada adik2 yang lulus cemerlang dalam peperiksaan STPM yang telah diumumkan pada lapan belas haribulan tiga dua ribu tiga belas yang lepas... pada yang xberjaya jgn berputus asa..banyak lagi alternatif yang boleh digunakan untuk ke menara gading...

Tahniah juga kepada pelajar-pelajar dan guru-guru tempat aku menuntut ilmu selama 7 tahun.. iaitu SMK Tendong kerana telah mencatat keputusan yang cemerlang dan berjaya mendapat rangking pertama peringkat Daerah Pasir Mas dan tempat kedua Peringkat Negeri Kelantan. Seorang dari pelajar SMK Tendong juga berjaya menempatkan diri sebagai salah seorang pelajar terbaik Peringkat Kebangsaan.. Taniah adik!!


Lebih membanggakan lagi apabila negeri Kelahiran aku telah mencatat keputusan yang terbaik di Malaysia.. syabas kepada pihak yang terlibat. Walaupun negeri ini terkenal kononnya negeri miskin.. tapi ternyata dari negeri inilah yang lahirnya golongan bijak pandai...



 Kepada adik-adik yang bakal menduduki peperiksaan SPM dan STPM, berusahalah buat yang terbaik..negeri kita memang ditindas tapi jangan jadikan ia sebagai penghalang untuk menggapai kejayaan. dengan cara inilah dapat dibuktikan bahawa negeri kita tidak lemah dengan segala provokasi yang telah dilancarkan oleh pihak yang tertentu.

*notakakidantangan: NEGERI KELANTAN MENCATAT KEPUTUSAN TERBAIK STPM 2012.. kenapa xde keluar kat TV 3 pon...senyap je kan..ohhh lupa.. dorang mana nak siarkan berita yang elok2 pasal Kelantan..dorang nie tunggu nak hentam je.... pasal pendidikan pon nak politilk bagai.... xpaham daku!!!


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!