Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 4 March 2013

Layan Beautiful Creatures this week!!!


Assalamualaikum

Hari sabtu lepas keluar hangout dengan housemate kat Berjaya Times Square.. walaweh ramainya makhluk kat sini.. 




dah beli tiket Papepun kita g makan lu yaaa.... ouchhh lapar2...




Perkenalkan pelakonnya dulu...


Nah ini sinopsis mengikut citarasa aku... memang xde tokok tambah..tapi kalu nak lagi cun... pergi tengok sendiri yaa.. wehehe~~~~~~~

Beautiful creatures mengisahkan tentang seorang gadis mesteri yang tinggal di Istana yang agak mneyeramkan yang terkena sumpahan daripada ibunya sendiri. Lena dianggap pelik dan dikatakan sebagai seorang penyembah syaitan kerana tinggal berasingan, jauh dari masyarakat dan mempunyai bebrapa kuasa magic. Bila usianya mencapai umur 16 tahun, sumpahanya akan muncul yang akan menjadikan beliau seorang Devil Gelap yang akan menggunakan kuasa magic yang dimiliki untuk membuat kejahatan.


Sifat mesteri yang ada pada Lena Duchaness telah menarik perhatian Ethan Wate, seorang pelajar kolej yang berusia 17 tahun untuk mendekati gadis tersebut tanpa menyedari tindakannya itu akan membahayakan nyawanya sendiri.


Perkenalan dengan Lena ini banyak merungkaikan kejadian yang berlaku pada abad sebelumnya yang berkaitan dengan sumpahan yang dikenakan oleh ibu Lena sendiri supaya menjadi Devil Gelap sepertinya.
Ethan banyak membantu lena dalam usaha melenyapkan sumpahan tersebut. Namun usaha tersebut menemui jalan buntu apabila Lena terpaksa mengorbankan orang yang disanyangi untuk hentikan sumpahan tersebut.

Apakah yang berlaku seterusnya…..???

Pergilah tengok sendiri yaaa…malas dah nak menaip..

Hehehe….

 Untuk filem Beatiful Creatures aku kasi bintang 3/5....



Aku xtau nak kategorikan sebagai apa..wow!! ke..best ke..biasa ke.. rugi ke tengok sampai nak g kaunter nak claim balik duit tiket.. memang xtahu... yang aku tahu hosmate aku dua2 lena dalam pawagam... movie tgk dia..bukan dia tengok movie...sengallll..

Babaiii......


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!