Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 11 November 2012

MUARA HATI


Salam...

Mula-mula dengar lagu neh aku tunjukkan muncung jer... bukan xbest langsung pon..sebab ada Doto' CT kan.. tapi boleh sikatakan so so je lagu neh bagi aku..hihi..

Tapi bila dh beberapa bulan berlalu... lagu nie pun kerap diputarkan di dalam radio.. aku dah rasa lain macam dah..

lagu nie macam menarik-narik je aku untuk dengar...

OK@ aku terima hakikat yang aku dah mula suka dengar lagu nie...

bila online je terus cari youtube and layan lagu neh...

Lambat betul frekuensi aku kan..bagi orang lain lagu nie dah basi dah tapi aku baru nak minat....hihihi ada aku kesahlah...

aku memang lambat sikit nak tangkap kesedapan dan kesyahduan lagu...hahaha


Muara Hati by Dato CT n Hafiz...

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersenandung
Takkan terpisah hati

Korus:
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Hoo uuu..

Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali

[Ulang Korus]

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta.


haaaa hambek mu mek..hari2 duk youtube lagu nie kan... dulu xsuka sangat kan... ayoyoyo...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!