Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 26 June 2013

Air Asia... EveryOne can Fly....!!!


Assalamualaikum.....

Memang kena sangat kan tagline Air Asia keadaan sekarang... semua orang boleh terbang... yalah kalau dah tiket dah nak sama mahal dengan tiket bas.. ramailah yang akan pilih utk terbang yaa... selain jimat masa.. ianya juga tidak penatkan badan...


Tapi ingat... tiket murah nie bukannya selalu...time promosi je.. so rajin-rajinkanlah diri usha laman web air asia utk ketahi bila ada promosi..  kalau bukan promosi..mmg mahal jugaklah.. ada lah dalam 100 hengget ke atas... xde yang puloh2 cam aku neh.. tapi bagi yang anggap 150 hengget tu dah murah.. biase je..bolehlah terbang tanpa tunggu promosi... bagi aku tu dah mahal... rela jadi penumpang setia kat sebelah en.somi kalau nak balik kg..hahaha


So hari tu kebetulan aku nak balik kg... balik xlama pon..dalam 4 hari je... rasa sikit sgt cuti tu... 2 hari dah bermalam atas jalan... penat pon xsempat nak hilang... so aku ushalah tiket air asia... **aku skg rajin gile usha air asia neh***haha sebab apa...??? aku pon tak tau...haha

and

Kebetulan tarikh aku nak balik kampung tu, tgh ada promosi.. 49 hengget sehala... returns 98 hengget.. kalo tuk 2 pax.. 220 hengget include tax n airport service... 


Then kira balik kalau balik dengan kereta... minyak utk returns dah 200 hengget... tol dalam 20 hengget something... plus penat suami drive..plus 8 jam pergi..8 jam balik atas jalan raya... buang masa byk..kalo cuti lama xpe jugak..ni cuti 4 hari je... dah 16 jam atas jalan raya..berapa lama je dpt duk kg kan... so mmg jimat dalam semua aspek lah kan kalu naik belon besi neh....akeke


so dan2 aku suh en.somi booking tiket.. kalo lambat..harga dia makin naik..rugi je... balik kg ari tu 25/6/13 tapi bulan 4 dh book tau..bukan excited tapi takut reganya naik...

En.somi bantai gelak je tgk aku duk capture gambar dr cermin flight neh... nk kata aku "darat" ah tu... eh biarlah nak kata apa pon.. mmg jarang boleh naik menatang nie kan... so nampak view lawa skit ambik2 gambar ler..hehehe... ~~~~~~


Lawa giler view time nak landing kat kota bharu... mmg dunia tiada penghujung.. xtau nak cakap pe bila tgk laut dari atas... menakjubkan.. Subahanallah... memang Dia pencipta yang Agung.... tapi bila di capture.. pic nya kabur je..xjelas..sebabnya guna henfon cap ayam je..hekhek...
>
>
>
>
Babaiiiiiii



Notakakidantangaan: mmg gile kentang punya org kan... tiket flight ke Langkawi bulan 9 neh dah 2 minggu aku book... asal tiket murah je dah meroyan..nak g situ sini..walhal xtau lagi ada keje ke tak time tu.. bz ke x...ada event ke x.. en somi ada kelas ke tak... harap2 xde pape halangan lah pada masa tu..InsyaAllah 


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!