Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 27 April 2012

Kerja oh Kerja Part I

Salam....


Nama Program: Juara Empower
Tarikh:29 mac 2012
Masa:2 - 5 ptg
Tempat:Dewan TATIUC, Telok Kalung, Kemaman Terengganu
Tetamu Jemputan: YB Dato Seri Haji Ahmad Bin Said
(Menteri Besar Terengganu)
Huraian tentang program:PROGRAM INI DIADAKAN BAGI MENYAMPAIKAN SIJIL KEPADA PELAJAR
CEMERLANG UPSR, PMR DAN SPM DAN PEMEBERIAN SAGUHATI KEPADA
PESERTA EMPOWER YANG TELAH BERJAYA MEMULAKAN PERNIAGAAN
SELEPAS MENYERTAI KURSUS EMPOWER.







Selain di meja pendaftaran..kalau sapa2 nak cr aku boleh cr di atas pentas utk segmen cabutan bertuah..mmg adalah aku kat sini.

Chef Anuar mmg tukang baca nombor cabutan..

nOTe: EMpower adalah program di bawah ECERDC yang mana PKSM merupakan NGO yang bertanggungjawab melaksanakannya. ianya terbahagi kepada dua program iaitu Academic Skill Training khas untuk pelajar sekolah UPSR, PMR dan SPM..satu lagi program ialah Entrepreneur Skill Training, ianya memberi peluang kepada masyarakat luar bandar yang berpendapatan rendah mempelajari pelbagai kursus kemahiran yang ditawarkan bagi memberi peluang kepada mereka untuk memulakan perniagaan secara kecil-kecilan. Program ini melibatkan 8 buah daerah di negeri-negeri pantai timur seperti kemaman, Terengganu: Jeli & Bachok Kelantan: Bentong,Raub, Temerloh, Lipis, Jelai dan Cameron Highlands di Pahang.

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!