Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 5 September 2011

BBQ with Old School Members...


Al kisahnye pada mulanye aku jz nk gethering with member2 y kamceng ngan aku time old sKol jer..sape lagi lau bkn..mija,laila,Gdah,fariza n Midah..kononnye nk ajak depa sume p BBQ somewhere...pas 2 aku post lah kt wall..invite member2 aku neh..tup2 member2 y xtermasuk nama y bg respon..aku pn tukar kah balik poat aku kt wall 2..dh xder nama sape2 dh.. sape nk join..join jer..y xnak jgn ckp byk..huhu...kira punya kira adalah lam 15 org..its ok lah..plan asal nk gethering 6 org jer..huhu...alomost y dtg 2 x-student 6AE2...fuhh exited jugak nk jumpa kwn2 lama neh...(padahal mija n gdah 2 slalu jer p umah aku,haha)...

Tempat y aku pilih tuk BBQ nie Pantai To'bali area Pasir Puteh... Kul 9 kitaorg dh kumpul depan skolah..tp punya lah baik kwn2 lelaki aku 2..dh dekat sejam aku tgu..btg idung pn xnmpak...call pn xjwb..heyy!!korang kencing aku ker hah!!...tgu lam 10 minit lagi adalah makhluk Allah nie bls call aku...blh pulak dia ckp aku xcall dia..dia tido xsedar2 y hari dh siang..oii tido ma alif tie kerrr??hah...xpelah asal kn ko return call aku n jd nk ngan plan nie dh syukur..bkn m'harap sgt tp aku dh sediakan byk makanan..lau diorg xdtg aku nk sumbat ktne mkanan 2 sume.....Malas nk tgu diaorg neh siap..kitorg y ada gerak dulu menuju destinasi...
On our way to To' Bali

Lam 45 minit kitaorg dh smpai tempat y ditujui...after dh aim place y suitable tuk membako, kitaorg mula lah membentangkan tikar2..y laki cbuk duk nyalakan arang kayu.. stgh jam br nyala..ish2..mmg xley di bawak cmping hero2 neh...bila sume dh ok.. sesi membako pn d jalankan..hmpir 2 jam upacara bako-membakor n pewott pn dh d isi... diorg y lambat bgn td pun smpai..xkisah lah smpai lmbt pn y penting dtg kn...ermmm nie lah pic kitaorg bercanda di pasiran pantai..akeke


thanks giving to everybody that comes to this gathering
(adni,naniey,farah,gdah,laila,izati,imee,alif,pesa,nikmat,pale,apiq,jemi)


This is my frenzz

What are them looking for???urmmm

Say cheeeeseee....

Makan yer!!ssh nk mkn cmnie slalu...

Jam hampir menunjukkan kul 3 kami pn kemas2 lah brg..besa lah hari raya kan..masing2 sibuk nk p jlan2..2 y xleh lepah lama2 2..by the way, thank you lah yer cz bg full komitmen tuk wat BBq neh..tp sumpah aku dh xnak jd Kpala tuk wat menda spt ini lagi..serik aku..mcm2 karenah..ssh nk kumpul org2 y berkerjaya neh..haha..tq Q sume..ada masa kita jumpa lagi...

jap...jap...

Ermmmmm....eh eh lom abes lagi daaaa...biarlah diorg nk balik...tp aku n member2 y tumpang kete Cinta Hatiku xnak balik g tau...kitaorg p meronggeng pulak di tepi pantai lain y kira2 10 minit dr pantai Tok Bali..its call Pantai Bisikan Bayu..uhukksss..cantekk sgt pantai neh..rugi lah xdtg ber'BBQ' d sini tadi...adalah sikit pic tuk kenangan..haha(mls nk upload actually...)



This is hajidah





1 comment:

  1. cantik ey pantai nie... balik kelantan nnt nak try singgah tok bali lah...

    ReplyDelete

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!