Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 20 February 2013

Kek Kawin Utk Anda!!!



Assalamualaikum.....

Edisi xde kerja boring xtau nak buat apa nak buat kerja memang malas di tambah memang xde mood so aku google cari2 benda yang boleh aku jadikan entry kat blog pada hari ini dan hasil ini yang aku jumpa....

fuhhhh...faham x kalo aku buat karangan tapi xde tanda koma dan noktah.... mesti rasa cam nk hantuk je kepala aku kat dinding kan...haha...

Idea dari aku utk bakal pengantin.... 



Kalo sape2 yang gila glemer sangattt boleh lah buat kek muka n tubuh badan sendiri..kalo tetamu datang dan xjumpa dengan pengantin pon xper..pegi je jumpa kek dia.. mesti akan ckp..ohhh inilah pengantin nye.... akeke****




Ini sesuai sangat bagi pengantin yang gila ketam... eiuuuwww...eiuwwww cam kek berulat je....





Haaaaa..kalo sape2 berjiwa ROCK..bole try tempah kek camnie... mesti budak2 xmerenggek nak makan kek kawin korang....




eeeee kek apa nie?? tapi cute kan..bole lah try..xsalah buat lain dari yang lain kan..walhal ko sendiri pon xde slera nak makan..haha

Kalo nak kek yang meriah...kek ini pon boleh..unik... kalo nak lagi best..korang boleh ukir muka semua ahli keluarga korang n siap bina rumah sekali..n then pacak atas kek neh..mesti gempak kan....







kek camnie pon rare jugak..haha




Bagi aku kek yang palin cantik yang aku jumpa adalah kek perkahwinan penyanyi no 1 negara... harganya pon cantik... kos majlis kawen pon dah menyamai harga kek neh... wakaka...


haaaaa dha tengok kek yang aku kira paling cantik diantara kek2 perkhawinan artis lain.....

haaa???kek kawen aku??? malo nak show off....

hahahha...babai....


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!