Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 22 October 2012

burger bakar..finally i got taste u..


Ok..finally sesudah lama menanti dapat jugak merasa berger bakar neh.. rasanya urmmm yummy...juicy sangat2...




TQ kepada abg sayang yang belanja berger nie...

Apa yang membuatkan berger neh jadi sedap adalah dagingnya yang homemade punya.. memang tebal dan bau aroma bakarnya..fuhhh memang tak boleh tahan lah...

tak sempat sampai rumah.. sudah habis aku baham berger dalam kereta.. Pic yang aku ambik nie adalah berger kepunyaan en somi.. ofkoslah dia xdapat nak gigit kan..tgh drive kan...

hope aku x addicted lah sebab reganya boleh tahan.. yang biasa aku makan nie pon dh harga RM6.. kalau yang bertingkat2 dan siap ada sosej lagi tuh..xtau lah berapa pulak harganya..

Satu lagi..hope aku tak addicted sebab tak mau tambah lemak kat badan neh.. dah cukup gemsss dah sekarang neh... xmau bertambah gemmmss lagik..hehe

OK..lepas nie kalau ada orang tanya..eh dah rasa ke berger bakar?... dengan bangganya aku akan jawab.. *** YES..im oredy tasted it***wahahaa~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!