Jadilah wanita solehah,seindah mawar berduri, akhlaknya indah bak haruman, kelembutan bak rintik, kesopanan anggun menutupi diri, memelihara dari pandangan ajnabi,tawadhuknya mengharap redha Ilahi,tak terpana pada fana dunia, ditetapkan buat lelaki yang soleh.Moga segala cinta dan rindu terpendam, hanya buat suami tercinta terletak ketaatan. Maka sempurnakanlah agamamu. Kaulah bidadari syurga cerminan Ainul Mardiyah. Benar ketetapanMu,wanita solehah permata buat lelaki soleh..

Nuffnang Ads

MY UP & DOWN LOVE STORIES

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Marriage Moving on...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 21 September 2012

Rahsia aku!!hehe

ok ok...

b4 bz neh baik aku hapdet blog neh...dh berselaput sarang labah2 dh neh.. lama sgt xhapdet..
tp lau kt ofis neh mcm xde idea lak nk cite..hihi..dakpe2..kita wat aktiviti santai je eh...pe kata aku dedahkan rahsia aku..akeke..mcm zaman sekolah2 dulu lah.. ada atograf bagai kan.. my personal detail lah katakan..tapi zaman tu bdk2 g..nk klentong pon xpandai... skg dh besar neh mcm2 lak idea y nk d karutkan sal personal neh..

OK..nie rahsia kelahiran mengikut bulan by DR. FADZILAH KAMSAH...

absolutely FEBRUARY oh FEBRUARY...

Jom kita intai..betol x ngan sikap aku..akeke....

Berfikiran abstrak. ***xtau cmne nie***

Sukakan benda yang realiti dan abstrak.

Bijak dan pintar

Berpewatakan yang mudah berubah ***aku mmg mudah terikottt***

Mudah menawan orang lain. **eh..eh..melampau kau..xtahu aku***

Agak pendiam.****agak diam jugaklah****

Pemalu dan rendah diri***sometimes***

Jujur dan setia pada segalanya.***opkos..saya jujur n setia***

Keras hati untuk mencapai matlamat.**xjugak lah..aku jenis y cepat menyerah...***

Tidak suka dikongkong.***nie mmg aku lah...***

Mudah memberontak apabila dikongkong.***xpenah rasa dikongkong so xmemberontak lagi lah..haha*****

Suka kegiatan yang lasak.***dulu2..skg cm xde pluang dh nk lasak****

Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif.*** i'm admit this***

Mudah mempamerkan marahnya.***saya cepat marah***

Tidak suka benda yang remeh-temeh.***mmg lah..jgn ngada2 ngan saya...***

Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya.***ramai y kata saya sombong***

Sangat berani dan suka memberontak.**asik memberontak je kau bagi aku kan***

Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan
impiannya.***semua org nak berjaya..usaha tangga kejayaan***

Pemerhatian yang tajam. ***i rabonn..haha***

Suka hiburan dan sukan.***yapp..suka tp xde pluang nk berhibur n bersukan**hahaha bole g2???

Suka benda yang bersifat seni.**dulu2 saya suka tulis sajak n pantun..***

Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran.**jap nak tanya suami**akeke

Berkecenderungan pada benda yang tahyul.**saya takot hantu n xkan tengok cite hantu lau duk sore2 kat umah***

Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros.***ini memang kelemahan saya****
Belajar untuk mempamerkan emosi***saya xpaham***hahaha.........

Yang berbintang2 tu jawapan yang paling tepat untuk describe diri aku y sebenarya..pengakuan iKhlas...okeh...hihi

aku tambah pe yang xde kt atas nie yaa..

1. aku mudah kesiankan org...tgk org tua jual kat kaki lima aku sebak... tgk gerai
budak y jual nasi lemak kt tepi jalan kena angkut dgn DBKL pon aku leh nak
nangis... byk lagi lah..

2. aku xsuka buat kerja rumah..paling malas jemur kain n lipat kain...

3. aku suka masak..kalau aku masak satu dapur bersepah..cm tongkang pecah...

4. aku xsuka duk lama-lama lam toilet or bathroom... aku xpaham apa y org buat sampai
sejam lebih duk dlm bilik mandi... mandi ke berenag weeii..

5. aku balas msj org ikott mood..tp aku mmg xsuka chatting..stakat berbalas chating 2
3 baris ok g lah... tp lau pjg berjela2 harap maaf..aku x suka..

6. gkhjdhfjhfkjdhlf****

7. No.6 tiada kaitan dengan diri aku...

8. pe lagi aku nak karut neh..

9. no 8 pon xde kaitan ngan aku jugak..aku nak cukupkan smpai no 10 sebenarnya
neh..hahaha..bongok..!!!!

10. Inilah aku y sebenarnya...sila scroll ke bawah>>>>>

ini aku

ini pon aku..

ini aku lagi...

dan lagi...

<
weiii aku lagi lah.....

AKU OBSESS PADA MUKA AKU SDIRI..hahahahahah


babaiiiiiiiiiiii......

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan komen..doakan saya dan suami bahagia hingga akhir hayat!!!